DARMOWA dostawa!
13 Salonów stacjonarnych

Rebranding marki PRM – co się zmieniło?

Udostępnij:

PRM to pierwszy wybór dla każdego, kto ceni sobie uliczny styl kategorii premium. Połączenie sił znanych miłośnikom streetwearu marek Sneakerstudio i PRM oraz Answear.com oznacza zupełnie nową jakość. Czym wyróżnia się odświeżona marka PRM?

PRM, czyli Prime Choice dla fanów streetwearu

PRM po rebrandingu to marka, która łączy w sobie streetwear z luksusową modą, a kulturę popularną – z kulturą wysoką. PRM ma nawiązywać do słowa prime w kontekście prime choice, czyli pierwszego wyboru zakupowego. To brand, który zachwyci bywalców świata i eksperymentatorów. Jego charakter widać nie tylko w nowej odsłonie profilu na Instagramie i kolekcji zgromadzonej w sklepie internetowym. Nowoczesne podejście do mody ulicznej odbija się wyraźnie w pierwszym Concept Store PRM, który 19 kwietnia 2024 roku otwarto na poziomie 0 w Fabryce Norblina.

Aby poznać jednak charakter PRM po rebrandingu, warto przeczytać słowa Łukasza Lepczyńskiego, założyciela Sneakerstudio i PRM, który w odświeżonym PRM pełni funkcję Doradcy Zarządu ds. Rozwoju Marki. Jak mówi: „W ofercie nowego PRM już teraz można znaleźć wiele unikatowych marek i produktów, zarówno od znanych szerszemu gronu brandów, jak i bardziej niszowych, ale pożądanych topowych światowych projektantów. (...) Po wprowadzeniu z sukcesem niesamowicie pożądanych produktów A Bathing Ape czy kultowego Drole de Monsieur ze swoim słynnym hasłem „Not from Paris Madame” wkrótce czekają kolejne niespodzianki”.

Jakie produkty znajdziesz w kolekcji PRM?

Oferta PRM skierowana jest przede wszystkim do wielkomiejskich miłośników mody streetwearowej, którzy są otwarci na eksperymentowanie z trendami. Łączenie swobodnego wyrazu, nietuzinkowego designu i jakości premium to wyróżniki wielu luksusowych marek, które będzie można wybrać w sklepie internetowym odświeżonej marki. Twórcy i zarządzający PRM skupili się na zgromadzeniu w jednym miejscu wyselekcjonowanych brandów high-end sneakers & clothing. Dzięki temu mają do zaoferowania wyjątkowo szeroki wachlarz marek high-streetwear i high-fashion w jednym miejscu, co jest unikatem w skali całej Europy Środkowo-Wschodniej.

W ofercie znajdują się topowe produkty kluczowych marek luksusowej mody streetwear, takich jak Kenzo, Fiorucci, Neighborhood, Sporty&Rich, Common Projects czy A Bathing Ape, a także znane i lubiane firmy, między innymi adidas Originals czy New Balance. Nie zabraknie też limitowanych kolekcji, które uznane brandy udostępniają tylko swoim kluczowym partnerom. Mowa między innymi o Rick Owens x Dr. Martens oraz MM6 Maison Margiela x Salomon.

Jak mówi Kamil Bajołek, który jest Dyrektorem Marki PRM, o połączeniu sił Sneakerstudio i Answear.com oraz ofercie PRM po rebrandingu: „Łączymy siły obu zespołów w misji stworzenia wyjątkowego miejsca dla entuzjastów współczesnego streetwearu z bardzo mocną ofertą high-end street fashion. (...) Czujemy, że ten obszar nie jest w pełni zagospodarowany, dlatego chcemy pozyskiwać nowe marki, oferować wyjątkowe kolaboracje i kolekcje specjalne. Mamy nadzieję, że nasz plan na nowy PRM przypadnie do gustu dotychczasowym klientom PRM i Sneakerstudio oraz szybko stanie się kultowym miejscem zakupów dla fanów współczesnego, ulicznego stylu”.

Zajrzyj do Concept Store PRM w Fabryce Norblina w Warszawie

Concept Store PRM o powierzchni 600 metrów kwadratowych, który znajdziesz nw Fabryce Norblina na warszawskiej Woli, to uosobienie zmian, które zaszły w trakcie rebrandingu. Pierwszy salon stacjonarny, który otwarto w zabytkowej przestrzeni postfabrycznej, zachwyca wyjątkową atmosferą. Wyraziste otoczenie z cegieł i metalu doskonale splata się z aranżacją, którą przepełnia wysmakowany design i wysublimowana muzyka.

O charakterze marki i duchu przepełniającym Concept Store najlepiej świadczą osoby, które PRM zaprosiło do współpracy. Twarzą brandu jest Jakub Józef Orliński, który jest kontratenorem znanym szerszej publiczności z przybliżania muzyki poważnej w mediach społecznościowych.

Nieprzypadkowy był też gość, który uświetnił otwarcie PRM Concept Store w Fabryce Norblina. Mowa o Wojtku Mazolewskim, który jest basistą i kontrabasistą jazzowym. 19 kwietnia przepełnił Concept Store PRM dźwiękami kontrabasu. Muzyk ma jednak znacznie większy udział w przygotowaniu tej przestrzeni. PRM powierzyła mu bowiem wybór winyli z najdalszych zakątków świata, które znalazły się w jedynym w Polsce cornerze winylowym.

Concept Store PRM to również miejsce, w którym wysublimowany design spotyka się ze sztuką nowoczesną. Pierwszy do wystawienia swoich prac w tej wyjątkowej galerii został zaproszony Kuby Gliński, który jest performerem i artystą audiowizualnym. Jego prace wielu uważa wręcz za radykalne, ale na pewno trudno przejść obok nich obojętnie. Nie tylko zmuszają one do głębokiej refleksji, lecz także do odkrycia kontekstów na różnych poziomach.

Chcesz poznać ofertę marki PRM? A może zastanawiasz się, jak wygląda innowacyjny Concept Store PRM? Zapraszamy na PRM.com i do Fabryki Norblina w Warszawie!

– Artykuł sponsorowany –

To Cię również zainteresuje

Bądź na bieżąco ze stylem